Wednesday, September 15, 2010

en plats åt gången

Har gått runt i ett par dagar och bara varit hemma. Så himla skönt, har inte hunnit med det riktigt förens nu! och Åh härliga höst,det gör ens inget att det regnar och blåser det är bara skönt, och vackert. Känner för första gången på riktigt att jag nog faktiskt vill bo här. Eller iallafall försöka bo på ett ställe för en längre tid, och det händer nog bara här. Sedan jag flyttade till Los Angeles i Augusti 2004 har jag bott på 13 olika ställen! Och då räknar jag inte korttids boenden..Och sen nu när jag är hemma så delar jag min tid mellan tre olika hushåll.. och en tung väska med kläder som ska släpas runt på hela tiden.
Alltid planera.. inte glömma nåt.
Jag vill bara bo på samma ställe nu. Ska testa iallfall.

1 comment:

  1. Ah, en vacker plats. Den vägen känner jag till allt för väl. Den kan jag nog fortfarande cykla i bäcksvart mörker. Skönt om du kan finna ro, själv tror jag inte jag skulle kunna flytta hem till byn på ett bra tag om jag ska va ärlig.
    Gabriel

    ReplyDelete